مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
علیرضاعلیرضا11 سالگیت مبارک
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

اقا زاده

جشنی تولد مهدیه

1392/12/20 14:35
نویسنده : مامان خدیجه
432 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد یازده سالگی مهدیه بود جشنی نداشتم البته از 9 سالگی به بعد جشنی نگرفته بودیم براش

از همون یکسالگی تا 9 سالگی که جشن تکلیف هم داشت  براش جشن تولد میگرفتیم اما بعد از ان باباش گفت دیگه جشن تولد برای مهدیه تعطیلنیشخند

اما این سه سال برا خودمون سه نفر که البته امسال چهار نفر بودیم یه کیک  میخریدم و نوش جان میکردیمزبان امسال گفتم خودم کیک تولد درست کنم که با هر بدبختی بود درست کردم که تا دیشب که اقای شوهر نوش جان کنند و تایید کنن دل تو دل مبارکم نبود که خدا را شکر خوشش اومد و مورد تاییدش بود و انصافا هم خوب شده بود و مزه اش مثل کیک های راستکی بودنیشخند

بازم با هزار بدبختی نتونستیم بلاخره یه عکس درست حسابی از این پسرک شیطون بگیرم همش میخواست حمله کنه به کیک بین بیش از بیست عکس تونستم یکیشو انتخاب کنمhttp://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13945255568.jpg

 

اینم از برش خورده کیک که بینش موز گذاشته بودم که مزه خوبی بهش داده بود

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13945255670.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

گل اندام بانو
20 اسفند 92 14:57
چه پسر شیطون.تولد مهدیه خانم هم مبارک ایشالا که همیشه زنده باشه
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
21 اسفند 92 0:09
ای پسمل شیطون بلا.منم جای علیرضا بودم دلم میخواست برم طرف کیک و عکس رو بیخیال شم مامانش انشاالله کیک دانشگاه رفتنتو مامانت واست بپزه مهدیه خانوم
مهتاب
21 اسفند 92 1:23
افرین مامان هنرمند واقعا عالیه دلم خواست تولد دختر گلمون مبارک ایشالا 1111111111 سالگیش دور هم جشن بگیرین
مامان ریحان
21 اسفند 92 17:21
سلام مهدیه جون مبارک ایشالا 120 ساله شی عزیزم خصوصی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 23:47
مجددآ تولد مهریه جون مبارک دستت درد نکنه میگم خامه رو خودت درست کردی آخه واقعآ درست کردن خامه سخته من تا حالا چند بار درست کردم حالا یه کم قلقش دستم اومده به نظر خامه شما صفت هست وشل نشده
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم عزيز نه منم هر موقع خامه درست ميكردم خوب نميشد اومدم ايندفه از شيريني فروشيا خامه اماده و شيرين كرده خريدم
مامان علی
23 اسفند 92 13:41
به به به به به ان
آبجی مهدیه
24 اسفند 92 15:35
تولدم مبارک
مهدیه
25 اسفند 92 9:23
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا دیگه جشن تولد تعطیل؟؟؟؟؟؟؟؟ دل بچه ها هنوز کوچیکه ها!
نیلوفر
28 اسفند 92 9:47
ای بابا آخه چرا تعطیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون دختره؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد