مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

ارزوی براورده شده شب اروزها

1393/2/11 21:13
نویسنده : مامان خدیجه
451 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا دوسال قبل همین شب(شب الیله الغائب)در یزد بودیم و دنبال دوا و درمون تا  ....و چقدر غافل بودم که درمونم پیش یکی دیگه بود و من تو ی یزد دنبالش میگشتم

همون شب برای همه آرزو به دلها، دست به دعا برداشتم به خصوص اونایی که در آرزوی مادر شدن بودند و در آخر  هم خواستم  آرزوی خودم براورده....

و درست بعد از دوماه از این شب عزیز آرزوم براورده شد و من متوجه شدم که یه فرشته  تو دلم دارم

و امشب هم آرزوم سلامتی همه و بخصوص عزیزای خودم

مهدیه امروز شیطونی کرد و لباس عروسکشو پوشوند برای علیرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گلها
13 اردیبهشت 93 7:33
ان شاالله که همه به آرزوشون برسن.
مامان خدیجه
پاسخ
انشالله
با قلم مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 17:05
چه خاطره خوبی داشتین شما انشالله آرزوی همه براورده بشه همه خوشبخت وسلامت باشن همه گرفتاریهاشون تو این ماه پربرکت وعزیز حل بشه وشما هم همچنین خوشبخت وسلامت باشید خدا علیرضا جون ومهدیه رو براتون نگه داره
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم عزیز
با قلم مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 17:06
چه دخمل نازی دختر بودی هم خوشگل بودیااااااااااااااا
اعظم مامانه زهرا
14 اردیبهشت 93 0:18
ممنون شما هم باغچه خوشکلی داشتین عزیز
مامان دانیال-ویانا
14 اردیبهشت 93 10:50
سلام دوست گل خودم ممنون که بهمون سر زدی باعث افتخار مونه که دوستای عزیزی مثل شما داشته باشیم راستش من یه وقتایی به وبتون سر میزدم و خواننده خاموش بودمحدس میزنم زیاد از هم دور نباشم میشه بگین کجایین؟ بجای من علیرضا و مهدیه جون رو ببوسین
مامان خدیجه
پاسخ
اومدم خودمو معرفی کنم برات تو خصوصی
قطره
14 اردیبهشت 93 20:08
ایشالا همه به آرزوهاشون برسن.... شرمنده عزیزم که دیر دیر سر میزنم..... بزار به پای مشغله زیادم..
مامان دانیال-ویانا
14 اردیبهشت 93 23:37
اااااااااااااااااااای ناقلا اول باید خودت بگی
مامان آزاده
15 اردیبهشت 93 0:35
اول که دیدم نفهمیدم علیرضاست.بلا نگیری مهدیه خانمانشاالله که همه به آرزوهاشون برسن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد