مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
علیرضاعلیرضا11 سالگیت مبارک
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

اقا زاده

تولدت مبارک دخترم

1392/12/19 11:21
نویسنده : مامان خدیجه
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

سال 81 برام سالی پر از خاطره بود مردم داشتند برای سال نو اماده میشدند ولی من و شوهرم منتظر تولد یه فرشته بودیم که خدا قرار بود بهمون عیدی بدهقلب

و روز 19 اسفند فرشته کوچولوی ما چشماش را به این دنیا باز کرد و عید اون سال را برامون معنایی دیگر کردماچ

باورم نمیشه  امروز 11سال از اون روز میگذره و چقد این فرشته کوچولو بزرگ شده 

تولدت مبارک دخترم

دوستت دارم

 این کیک را خودم امروز درستیدم با پسرک شیطون خون به جیگر شدم

خوب نشده ولی کاچی بهتر از هیچینیشخند

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13944371481.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 اسفند 92 11:36
تولدت مبارک مهدیه جووووووووووووون
مامان خدیجه
پاسخ
عزیزمی
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
19 اسفند 92 15:18
تولدت مبارررررررک مهدیه جون به به دست مامانت درد نکنه چقدر زحمت کشیده آفرین به این مامان هنرمند
بابای کل کل
19 اسفند 92 16:54
تولدت مبارک عمویی خیلی دوستت دارم
مامان خدیجه
پاسخ
ممنون عمو جون منم دوست دارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 22:45
سلام به به تولد دارید تولد مهدیه جون مبارک انشالله 150 ساله شی عزیزم
مامان خدیجه
پاسخ
سلام ممنونم عزیز
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 22:46
دستت درد نکنه عجب کیکی شده نوش جونتون ما هم می شینیم نگاه می کنیم دیگههههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
گل اندام بانو
20 اسفند 92 14:55
به به.به قیافه اش میخوره که خوشمزه باشه.تولدت مبارک مهدیه خانم
مامان گلها
20 اسفند 92 19:39
به به چه کیکی شده آفرین مامان خانمی تولدت مبارک مهدیه جون
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم
مامان گلها
20 اسفند 92 19:41
چه دورانی بود من سال 81 برای کنکور داشتم میخوندم یادمه عید رو هم جای زیادی با خونواده نرفتم به خاطر درسم. و شما درگیر بچه داری ایشالا همیشه خوش باشید.
مامان خدیجه
پاسخ
انشاالله شما
مامان آرمیتاجون
21 اسفند 92 9:14
تولدت مبارک دخملم
مهدیه
25 اسفند 92 9:24
خیلی هم خوشگله و معلومه خوشمزه هم هست. کیک خونگی باشه، هرچی باشه محشره! تولد مهدیه جون هم مبارک!
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد