مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

پانزدهمین سالگرد ازدواج

1391/12/22 7:32
نویسنده : مامان خدیجه
388 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب پانزدهمین سالگرد ازدواجمون بود در حالی که تو را  هشت ماهه تو دلم دارم 

 با این تکونی که تو میخوری و همش به مامانی لگد میزنی میدونم جات تنگه و زود دوست داری بیای به این دنیای خاکی  عزیزم  یه کم دیگه تحمل کن دیگه چیزی نمونده منم دارم روز شماری میکنم دیگه حسابی دلم برات تنگ شده و دلم میخواد زود بیای تا  خونه را شلوغ کنی

اخه ابجی مهدیه خیلی دختره ارومیه و سرش تو کاره خودشه تو باشی منم سرگرم میشم و مجبور نیستم از صبح ساعت 7 تا 12.5 تنها تو خونه باشم تا بابا و مهدیه برگردند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد