مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

هفته بیست ونهم

1391/12/7 9:51
نویسنده : مامان خدیجه
579 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز رفتم شهر مطب دکتر زنان زایمان  خانم دکتر اسماعیلی:goldy22:

 بعد از اینکه فشار و وزنم را چک کرد رفتم برای سونو که گفت: الان هفته بیست ونه هستی و جنین00 16 وزن داره که عالیه

 من در مورد زایمان پرسیدم و چون در جریانه که سزاریانی هستم گفت انشالله اخر فروردین بیا تا سونو انجام بدم و تاریخ دقیقش را برات بگم(  ولی تاریخ سزاریان را میگم 18 اردیبهشت ) ولی باید  دوباره چک بشی تا تاریخ دقیقتر بدست بیاد:goldy3:

 خدایا بازم ممنونم که بارداری سختی  نداشتم

 ممنونم که مرا لایق دونستی یکی از فرشته های پاکت را به من بسپاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد