مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

نوبت بهداشت در هفته بیست و ششم

1391/12/4 18:54
نویسنده : مامان خدیجه
273 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام وروجکم

  میدونم خیلی وقته نیومدم باهات حرف بزنم   و در مورد مراقبتی که در هفته گذشته  رفتم بهداشت برات توضیح بدم اخه یه مسافرت یهویی پیش اومد که برات توضیح میدم.

 پنج شنبه 19 بهمن نوبت بهداشت داشتم  من که نمیدونستم هفته چندم بودم  رفتم که در کمال نا باوری وزنم 81 شده بود ماما گفت داری وزن زیاد میکنی اما خیلی نگران کننده نیست  بعدش فشار گرفت و یه چند سوال دیگه.بعدش نوبت صدای تلپ تلپ  قلب تو بود  که من عاشق صداشم که قربونش برم  بازم ماما کلی گشت تا تونست پیدات کنه و من نگران

 نه خیلی هم نگران نبودم چون وقتی داشت  وزنم میکرد یه تکون حسابی خوردی و فهمیدم حالت خوبه ناز میکردی و خودتو به مامای بیچاره که هر دقیقه میگقت یعنی چه نشون نمیدادی

 بعدش از ماما پرسیدم هفته چندم هستم که گفت هفته بیست و ششم برام ازمایش  دوره دوم بارداری رانوشت

 بعد از بهداشت برگشتم خونه و به بابایی تلفن زدم و در مورد رفتن به بوشهر پرسیدم که ببینم قبل از رفتن سر کار صحبتش را داشت جد ی ست یا پشیمون شده که گفت تا ساعت 12 اماده شید میام که حرکت کنیم .

برای رفتن به بوشهر بابایی یهویی تصمیم گرفت که تنهایی بره و برگرده که ما هم گفتیم  با همدیگه بریم بهتره که قبول کرد ولی از ته دل نگران  تو بودم نکنه برات اتفاقی بیفته  که خدا را شکر همه چی به خوبی و خوشی گذشت و رفتیم و برگشتیم و به همین خاطر نتونستم بیام بهت سر بزنم

 راستی رفتیم و نی نی دایی مهدی را دیدیم  که خیلی کوچولو و ناز بود  اسمشو ماهان گذاشتن

 http://upload.tehran98.com/img1/uau9r25c193inm4m3rah.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد