مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

هفتته ای عذاب اور

1391/11/5 10:15
نویسنده : مامان خدیجه
256 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته وقتی جواب تست غربالگری را گرفتم و دکتر ازمایشگاه بهم تلفنی گفت جواب ازمایشت یه کم مشککوکه انگار دنیا رو سرم خراب شد

گریه همون موقع یعنی ساعت 6 غروب شال و کلاه کردیم ( با اینکه  هر دوتا  پدر بزرگا تو خونمون مهمون بودند) و رفتیم شهر نزدیک که 1ساعت  فاصله داره  تا به دکتر زنان ازمایش را نشون بدیم و دکتر هم حرف های ازمایشگاه را تایید کرد و نامه معرفی برای دکتر کرمان نوشت و برگشتیم خونه

مژهبا اینکه کل مسیر را اشک ریخته بودم ولی به خاطر اونایی که تو خونه بودند مجبور بودم وقتی رسیدم طوری رفتار کنم که اصلا اتفاقی نیفتاده  و صبح ساعت 10  من وبابایی دوتایی رفتیم کرمان .

ساعت 3 بود رفتیم مطب دکتر  میرزایی خیلی شلوغ بود ولی ما نامه داشتیم وزود نوبتمون شد و رفتم تو

دکتر گفت اصلا جای نگرانی نیست ولی یه ازمایش تخصصی تر بدی بخیال خودتون راحتره

 ازمایش را بردیم ازمایشگاه و باید تا دوهفته منتظر جواب بمونیم

 گرچه هیچوقت از درگاه خداوند نا امید نیستم  ولی بازم داره این چند روز خیلی بهم سخت میگذره

مطمعنم خدایی که بهم نظر داشته این بار هم نا امیدم نمیکنه و نی نی را صحیح و سالم در اغوشم میذاره

تو را خدا دعا کنین نی نی مشکلی نداشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد