مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

دو روز مهمانی

1392/10/23 17:04
نویسنده : مامان خدیجه
306 بازدید
اشتراک گذاری

 دو روزی تصمیم گرفتیم با بچه ها تنهایی بدون همسری بریم خونه یکی از دوستام

با اینکه بیشتر از 100کیلومتر با ولایت ما فاصله نداره اما ولایت ما زمستون با تابستونش فرقی نداره اما این شهر تا برج 2 باید بخاری روشن کنند

اینم اقا علیرضا که جاش تو سفره بود این دو روز

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13888428718.jpg

 پاییز راقشنگ میشد دید تو این شهر سرد

با وجود بچه کوچیک و هوای سرد اما نهار را برداشتیم رفتیم به باغ

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13888430020.jpg

 

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13888430150.jpg

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان لي لي
24 آذر 92 6:25
خوش گذشت ؟؟؟؟؟ خاله جون تو وسط سفره چيكار ميكني!!!!! الاهي فدات بشم من
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم خاله جون خدا نکنه
مامان لي لي
24 آذر 92 6:26
خصوصي خانومي
میترا
24 آذر 92 12:21
وای علیرضا ناهار شده وقراره خورده بشه
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
24 آذر 92 16:53
خوش به خالتون معلومه که به این آقای علیرضا خان خیلی خوش گذشته ها
مامان ریحان
24 آذر 92 17:37
سلام دیروز اومدم وبت که سیت رمز بیلوم اما وبت سیم باز نشد به به می بینوم که این روزا زنی ولایتمون خوشون تک و تنا میرن ایی ورو اوور چه عکس سومی خوشگلن قشنگ میشه پاییزو احساس کرد حالا کجا رفته بیدین ؟ خصوصی
مامان خدیجه
پاسخ
یکی از دخترل ولات (درودگاه از روستاهای برازجون) شوهر کرده یه شهری نزدیک ولایتمون مو هم باهاش رفت امد دارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 0:53
خدیجه جون عکسا باز نمیشن ما ببینیم این رزمنده کوچولو چه طورن
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 0:55
میگم اگه پستت ادامه مطلب داشته باشه مثلآ عکسها ومطالب طولانی رو ادامه مطلب بذاری اینقدر لود نمیشه وعکسها بهتر باز میشن
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم ناهید جونم نمیدونستم حتما اجرا میکنم-
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
27 آذر 92 9:28
امیدوارم خوش گذشته باشه عزیزززززززززززم
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 9:49
راستی به گفته مامان ریحانه عکسات رو از نی نی وبلاگ آپلود کن همیشه برات می مونه باز هم میشه من تو وبلاگ مهدیه هم که رفتم عکساشون باز نمیشد ببخشیداااااا
مامان خدیجه
پاسخ
اره از این به بعد همینکارو میکنم اما اگه با فایر فاکس بیاین باز میشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 آذر 92 12:25
سلام خوبید عکسها بالاخره باز شد چه جای زیبایی بر عکس خیلیها من از طبیعت پاییز خیلی خوشم میاد خوش گذشت این دوست هم شهری ما کیه که رفته بودید خونشون چقدر خوبه تو غربت یه دوست همشهری داشته باشید ببین چندکیلومتر از هم فاصله دارید ولی به عشق هم رفتید ببینیش ولی ما این جا حتی ماها می گذره ولی خونه همسایمون هم نمی ریم چون قدر نمی فهمیم
مامان خدیجه
پاسخ
اره منم پاییزو خیلی دوس دارم این همون دوستیه که عروستون میشناختش
مامان اهورا (نرگس)
5 دی 92 0:24
وااااااااااااای خدیجه جون خوبه نترسیدی علیرضا سرما بخوره!!!!من که جرات این کارارو ندارم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد