مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

اقا زاده

سلام بر داداش گلم:)

1392/9/14 21:54
نویسنده : مامان خدیجه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلبمقلب

چطوری خوبی؟

راستی امروز یه مناسبت جالبه:)

امروز داداشم 210روزه یا 7 ماهه میشههههههههههههه

آخ جونم تو هر روز بزرگ میشی و منم بیشتر دوستت دارم

 

خیلی شیطونی مثل این نی نی ها


naaz (10)


naaz (11)


naaz (12)


naaz (13)



 


 


naaz (18)

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

فریبا
15 آذر 92 12:22
خوش به حال علی رضا کوچولو که یه خواهر گلی دارهمهدیه جون بذار مامانی بقیه اشو بخونه عزیزم میشه ازت بپرسم چطوری منم یه وبلاگ باز کنم واسه نی نی اینده اماخه اگه خدا بخواد منم انگار دارم مامان میشم هنوز به دکتر نرفتم از بی بی چک استفاده کردمدعا کن این بار سالم باشه مرسی
مامان خدیجه
پاسخ
انشالله به سلامتی مبارکه توکل به خدا عزیزم همین صفحه نی نی وبلاگ بغل ورد نوشته عضویت کلیک کن میاد باید جاخالی ها رو پر کنی اگه متوجه نشدید بگو تا راهنماییت کنم
گل اندام بانو
15 آذر 92 13:01
ماشاالله.ابجی گل تازه اول شیطونی هاشه.
مامان آنیتا
15 آذر 92 13:53
ای جااان چه عکسهای با نمکی.خیلی باحال بود
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 آذر 92 16:22
سلام عزیرم خاله جون 7 ماهگیت مبارک انشالله 150 ساله شی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 آذر 92 16:24
ای جاااااااااااااااانم مهدیه چقدر خوبه خواهرت اونقدر بزرگ وخوب باشه که بتونه روزشمارداداش گلشو رقم بزنه آفرین به مهدیه چون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 آذر 92 16:26
سلام خدیجه جون خوبید؟ چه خوب میشد از خاطرات مهدیه جون درس ومدرسه وکارهاش وهنرهاش هم می گفتید
مامان خدیجه
پاسخ
قبل از این وبلاگ یه وبلاگی برای مهدیه درست کرده بودم و میومدم مینوشتم( جز لینک هام هست) اما از وقتی خودش بزرگ شد گفت خودم میخوام ادامه بدم که سپردمش به خودش اما خودش هم از تنبلی خیلی دیر به دیر مطلب میزاره
قطره
15 آذر 92 16:55
7 ماهگیت مبارک آقای شیطون و بلا عکسا محشر بودن
میترا
15 آذر 92 18:59
وای چه نی نی های کو چول موچولی
مهدیه
16 آذر 92 16:17
امتحان آیین نامه داشتم سرهنگ پرسید:دور زدن کجا ممنوعه ؟ گفتم :تو عالم رفاقت ... لبخند زدو گفت :پیادشو قبولی... هفته ی جهانی رفاقت فرخنده باد . بفرست برای اونایی که تو زندگیت با ارزشند من که فرستادم .
مامان الینا
16 آذر 92 19:49
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان ایلیا
16 آذر 92 22:28
سلام به آبجی مهربون. ممنون که به وبلاگ پسرمون سر زدی. با کمال میل لینک شدید
مامان خدیجه
پاسخ
باعث افتخاره
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 آذر 92 9:49
7 ماهگیت مبارک عزیززززززززززززززززم خوش به حالت آبجی به این گلی داری خوشگلم
مامان ریحان
17 آذر 92 18:54
7 ماهگیت مبارک علیرضا جون ؛ مهدیه جون با داداش گلت چند سال فاصله داری ؟ خصوصی هم داری خدیجه جون
مامان خدیجه
پاسخ
دقیقا 10سالو دوماه[
ندا
21 مهر 93 21:18
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد