مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

اقا زاده

مهمانداری یا بچه داری

1392/4/1 12:29
نویسنده : مامان خدیجه
319 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزیه که علیرضا خیلی نا ارومی میکنه با اینکه خیلی مواظب بودم بغلی نشه( اخه این مدت مهمان داشتیم و هر کسی رسیده تا یه صدایی  میده  میرن بغلش میکنن تا ساکت شه) بد جور عادت کرده  به بغل کردن گریهتا بغلش میکنیم یا باهاش حرف میزنیم ساکت میشه

 دو سه روزه از بس اروم نمیگیره و مهمان دارم و نمیزاره به کارام برسم مجبور شدم قنداقش کنم  تا خوابش ببره

دلم خوش بود میخواستم بچه داری کنم ولی برعکس شد  بیشترمهمانداری کردم تا بچه داریزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تازه وارد
15 تیر 92 14:59
خسته نباشی.... والا منم ی دختر دایی دارم سه ماهشه... بغلی بار اومده... ی لحظه رو زمین نمیمونه.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد