مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

اقا زاده

علیرضای یازده ماهه

1392/5/1 14:17
نویسنده : مامان خدیجه
328 بازدید
اشتراک گذاری

 از بس دخترم از داشتن دادشش خوشحاله  که دیشب اومده به من میگه  مامانی میدونی الان داداشی یازده ماهشه منتعجبچطوری دخترم؟

میگه اخه مامانی شما بعد از رماه رمضان پارسال حامله شدی و داداشی اومد تو دلت پس میشه یازده ماهش

دلم رفت برای دخترم که اینقد خوشحاله از داشتن داداشش

 دوستت دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نرگس
2 مرداد 92 11:21
سلام خانمی . ببخشید تا حالا برام کامنت میذاشتی ولی آدرستونو نداشتم که سر بزنم. ممنون که آدرس دادین من تقریبا" بیشتر مطالب وبلاگتونو خوندم خدا رو شکر که خدا این هدیه با ارزش رو به شما داد بهتون تبریک میگم
مامان نرگس
2 مرداد 92 11:25
ماشالا هزار ماشالا چه دخترخانمتون هم خانمیه برا خودش وبلاگ مهدیه جون رو هم نگاه کردم خدا هر دوشونو براتون حفظ کنه.
وقتی از امام رضا و لطفی که در حقتون داشته گفتین یه دفعه بی اختیار گریه ام گرفت. چون من این روزا خیلی نگران یه موضوعی هستم و همش یاد امام رضا می افتم هر کاری هم می کنیم جور نمیشه بریم زیارتش. برامون دعا کنید .
رمز مطلب رو خصوصی براتون میدم.


ممنون ابجی گلم
مینا
3 مرداد 92 9:08
هههههههههههههههههه کلی خندیدیم عزیزم از دست این آبجی مهدیه


خوش باش عزیزم بخند
مهدیه
4 شهریور 92 11:29
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد