مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

سالی که برای من عالی بود

1391/12/27 11:26
نویسنده : مامان خدیجه
476 بازدید
اشتراک گذاری

سال 91 هم داره تموم میشه برای بعضی ها خوب و برای بعضی ها بد به هر حال گذشت

برای من که سالی پر برکت بود هنوز  5 ماه از سال (91) نگذشته بود که در کمال ناباوری برا ی بار دوم  باردار شدم و خدا بهم نشون داد که هر موقع مصلحته  بدونه  اینکه طرف خبر داشته باشه  دامنشو سبز میکنه

 یکیش من بودم که به عین به چشم دیدم گر چه  این چند سال به هر دکتری که بود سر زده بوده و جواب نگرفتم و خسته و ناامید نیشخندغافل از اینکه دکتر همه مریضا خودشه و باید به خودش  تکیه کرد و امیدوار بود  که شاید من غافل بودم

 

انشالله سال 92 اغاز خوبی و خوشی ها باشد برای همه عزیزان و همچنین برای من و خونواده ام .

تقریبا کمتر از 2 ماه از سال 92 بگذره یه فرشته کو چولو به جمع خونواده سه نفره ما اضافه میشه که من همینو به فال نیک میگیرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
1 فروردین 92 9:56
روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا تولدت مبارک مامان عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد