مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

انتخاب اسم نی نی

1391/11/10 14:37
نویسنده : مامان خدیجه
280 بازدید
اشتراک گذاری

از همون روزی که امید داشتم یه کوچولو تو دلم باشه و گفتم خدا اگر صلاح دونست و یه پسمل بود دلم میخواد اسمشو بزاریم

آقا رضاقلب که با موافقت همسر عزیزم مواجه شدم.قلب

 وقتی هم رفتیم سونو و پسمل بودنش  تایید شد سرورم گفت بیا یه پیشوندی جلو اسمش بزاریم که بلاخره با علیرضا به سرانجام رسیدزبان

اینجوریه که وقتی علیرضا تو دلم اروم نمیگیره و تکون میخوره  رضا صداش میزنم  و فکر نکنم دیگه تغییر کنه گر چه تو خونه ماهمه نظرمیدن ولی یه وقت دیدی پدر خانواده نظرش تغییر کردو آنرا وتو کرد که انشااله اینجوری نمیشه .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
11 بهمن 91 14:29
داداشی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد