مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اقا زاده

کمر درد

1391/10/25 9:54
نویسنده : مامان خدیجه
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ماچ

 اون تو چه خبر ؟ خوش میگذره؟ میبینم وقتی یه  خوراکی میخورم هی دست و پا میزنی  معلومه شکمویی و خوشت میاد بخور عزیزم تا  چاق چله شی

 نمیدونم چرا روزها با اینکه کارای خونه را انجام میدم اذیت نمیشم ولی  شب که میشه به زود میتونم از سر جام بلند شم کمرم و زیر دلم وحشتناک درد داره  یه جایی خوندم که به خاطر اینکه جنین داره رشد میکنه اینجوریه و دیگه خیالم راحته و گرنه مامای تو خونه بهداشت ترسوندم و چیزهای ناجوری گفت که اصلا دوست ندارم در موردش صحبت کنم

 هفته گذشته با یکی از  دوستان برای یه روز رفتیم بندر عباس و تو نستم یه چند تکه برات لباس بخرم دارم کم کم سیسمونیتو کامل میکنم

الان تو ماه شش هستم  خیلی دلم میخواد انشالله به خوبی و خوشی  این چند ماه را پشت سر بزارم  و تو بیای .الان چند روزه ابجی مهدیه هی  میگه مامانی اگه نی نی بیاد زندگیمون کلی تغییر میکنه و من  اینقد خوشحال میشم از حرفاش .اخه اون خیلی تو خونه تنهاست و سرگرمیش فعلا درس و مدرسه و تلویزیونه ولی وقتی تو دنیا بیای میشی همبازیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد