مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اقا زاده

اخرین روزای هفته بیست

1391/10/13 8:24
نویسنده : مامان خدیجه
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

وای  اصلا باورم نمیشه که دوران بارداریم داره از نصف میگذره دیگه دارم ماه پنج را تموم میکنم .

خدایا ممنونم که بارداری خوبی را پشت سر گذاشتم.

تکونات خیلی بیشتر شدهقلب صبح زود که بلند میشم ابجی مهدیه را روانه مدرسه کنم

ماچتو هم بیدار میشی  نکنه بخوای از الان سحر خیز باشی وای وایاوهچه کاره بدی  نی نی  که نباید صبح زود بیدار شه

 یه صبحی که بیدار شده بودم وتو هم داشتی برای خودت تو شکمم قل میخوردی  اروم ابجی را صدا زدم دستشو بزار رو شکمم تا تکونتو حس کنه   ابجی مهدیه خیلی خوشش اومد ماچ

 اما هنوز بابایی نتونسته تکوناتو  ببینه اخه تا میاد ببیننه تو  خجالت میکشی و دیگه تکون نمیخوریاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 11:09
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد