مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

َشب یلدا با نی نی

1391/11/4 14:03
نویسنده : مامان خدیجه
420 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب  برای شب یلدا

خونه خاله سمیرا  دعوت بودیم .تازه برای بابایی هم      سالگی گرفتیم البته یه کم زودتر .

  هفتم تولده بابایی بود ولی من گفتم تا همه جمعیم  یهو برای بابایی هم یه کیک بگیریم

.شب خوبی بود و خوش گذشت گرچه خاله اذیت شد و حسابی تو زحمت افتاد  .

اونجا هم به فکرت بودم پسر گلم وبا خودم میگفتم انشالله یلدای دیگه تو هفت  هشت ماهه ای و اوج فضولی  نمیزاری چیزی رو زمین بمونه

 اینم  یه عکس از شب یلدا و ابجی مهدیه  اونیه که بزرگتره

تو ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمیرا
1 دی 91 16:08
سلام.واقعاشب خوبی بود. همه ی زحمتهام با خودتون بود.من سرم درد میکنه واسه مهمونی ودلم لک میزنه واسه نی نی!!





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد