مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اقا زاده

تعیین جنسیت

1391/10/28 13:09
نویسنده : مامان خدیجه
379 بازدید
اشتراک گذاری

قلبجوجوی کوچولی من

چهار شنبه یکم اذر رفتم سونو که بهداشت برام نوشته بود تا رفتم نوبتم شد چون از قبل وقت گرفته بودم

 تا رفتم خوابیدم رو تخت  تا دکتر دستگاه را گذاشت رو شکمم  مانیتور را هم برگردوند به طرفم و تمامی اجزای بدنت(قربون اعضای کوچولوت برم من)را نشونم داد از سر تا ستون فقراتخندهکه ماشالله صحیح و سالم بودی و مشکلی نداشتی

و در اخر پرسید: بچه چندمته؟ منم گفتم دوم

 گفت پسر یا دختر که جواب دادم دخترماچ گفت اینم پسره

خدا را شکر کردم که سالمی  برام مهم نبود جنسیتت فقط دعا میکردم سالم باشی

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد