مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

هفته چهاردهم

1391/10/28 13:08
نویسنده : مامان خدیجه
277 بازدید
اشتراک گذاری
نیشخندفردا  نوبت تست غربالگری و سونوی سلامت جنین دارم از شما چه پنهون شاید جنسیت هم مشخص شه. البته ناگفته نماند برام  جنسیت مهم نیس فقط انشالله صحیح و سالم باشه ولی دیگه تکلیف روشن میشه و میتونم  وقتی جنسیت مشخص شه رو اسمش فکر کنیمسوال

متفکردختری یا پسر  هر چی باشی عزیز دلمون هستیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 13:06
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد