مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

اقا زاده

دیدن دو خط قرمز و پی بردن به معجزه

1391/10/28 12:52
نویسنده : مامان خدیجه
963 بازدید
اشتراک گذاری

 شب بیستم ساعت 10/30 برای قدم زدن  تنهایی رفتم بیرون دیدم داروخانه روبروی مهمانسرایی که اونجایی بودیم هست انگار یکی کشوندم اونجا بی اختیار وارد داروخانه شدم ویه بی بی چک گرفتم و اومدم تو اتاق و همون موقع تست امتحان کردم اولش یه خط نشون داد داشتم نا امید میشدم که دیدم یک خط دیگه هم ظاهر شد اصلا باورم نمیشد دستم میلرزید و رفتم تو اتاق به شوهرم نشونش دادم  و گفتم چند خط مبینی که گفت دوتا

 گفتم شاید اشتباه باشه دوباره لباس پوشیدم و رفتم یک تست دیگه گرفتم که صبح زود امتحانش کنم.

شبش که اصلاخوابم نبرد تا اینکه ساعت 5 بلند شدم و تست گذاشتمو دوباره دو خط ظاهر شد.

اینجا بود که عیدی ام را از امام رضا گرفتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد