مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

اقا زاده

رفتن به مشهد الرضا و معجزه

1391/10/28 12:51
نویسنده : مامان خدیجه
380 بازدید
اشتراک گذاری

از ماه مبارک رمضان که مهمانسرا  رزرو کردیم در این فکر بودم که همون موقع باید پرید بشم و ناراحت از اینکه نتونم برم زیارت.

 تصمیم گرفتم برم بهداشت و با ماما صحبت کنم که میتونم برای یک ماه قرص  ال دی بخورم و برایم ضرری نداره که گفت نه .برگشتم و همسایمون و دوستم که مشهدی هست گفت به نظر من بیا و قرص نخور شاید اینماه قسمت شد و خواستی حامله بشی تو دلم افتاد قرص نخورم.

18 برج وقت پریدم بود و باید 17مشهد باشیم 16 حرکت کردیم هی منتظر بودم پرید شم  تا اینکه گذشت تا 20 که باید فرداش مهمانسرا را تحویل بدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد