مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

اقا زاده

نوروز 94

1394/1/11 12:09
نویسنده : مامان خدیجه
458 بازدید
اشتراک گذاری

 هفت سین خونه خودمون. گرچه سال تحویل بوشهر بودیم اما دوسه روز قبل از عید تو خونه سفره انداختیم تا عکس بگیریم

 شب سال تحویل هم خونه خاله زلیخا بودیم اما علیرضا خواب بود

دوسه روز بعد سال تحویل رفتیم خونه خاله سمیه تا هفت سینش هنوز پهنه و ....

 و روز 10 فروردین برگشتیم بردسیر که انشالله آماده شیم برا عمره و رفتیم تو شهر دوری بزنیم که این هفت سین چیده بودن.

ادامه مطلب فراموش نشه:))

 

 اینم علی آقا و نازنین زهرا پسر و دختر خاله علیرضا

 یه روز با دایی موسی و مهدیه و علیرضا رفتیم کوه  و اینم شد یادگاری های اون روز

 بعد از کوه رفتیم زمین های کشاورزی که گوجه فرنگی کشت کرده بودند

 سعداباد خونه عمو محمدم

 دریای بندر دیر

پسندها (8)

نظرات (11)

بابا و مامان
12 فروردین 94 10:12
سال پر از شادی و سلامتی براتنون ارزو دارم عکسها خیلی قشنگند عزیزم سفره هفت سینتون هم عالیه
مامان راحله
19 فروردین 94 18:56
زن ....جنس عجیبی ست! انگار درست شده تا...روی عشق را کم کند! پیشاپیش روزت مبارک
مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 94 10:06
عشق یعنی:مادر...صبر یعنی:یک زن...مهر یعنی دختر...نور یعنی:خواهر...هر چه هستی!عشق یا صبر...مهر یا نور...روزت مبارک...
تاپ
24 فروردین 94 10:00
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
kosar
25 فروردین 94 15:08
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان ناهید
26 فروردین 94 1:03
سلام خدیجه جون خوبید زیارتتون قبول نمی دونم برگشتین یا نه اما منم شرمنده این مدت خودم هم وقت نکردم نت بیام واتشاپ هم غیر فعال بودید گفتم حتمآ هنوز برنگشتید راستی سال نو را بهتون تبریک میگم تنشالله سال خوبی داشته باشید پس بوشهر هم اومده بودید گفتم شاید به خاطر سفرتون وقت نشده بیاین کاش ماهم دوباره زیارتتون می کردیم انشالله که شاد باشین عکسها خیلی خوشگلن معلومه حستبی بهتون خوش گذشته
ایدا
26 فروردین 94 18:04
سلام خوش حال میشم بهم سربزنید
مامان(مهدی و مریم)
28 فروردین 94 17:03
درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی و اندیشه ای پویا و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
فاطمه مامان گلها
29 فروردین 94 16:06
سلام عزیزم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم منم اصلا وقت نمیکنم حتی مطلب جدید بنویسم به دوستان هم نرسیدم سر بزنم ببخشید عزیزم
مــــن
19 اردیبهشت 94 18:21
خاله خدیجه چه نی نی نازی داری...شاد باشه و شاد باشی... اگه دوس دارین به منم یه نظری بدین
پونه بانو
17 خرداد 94 14:48
مادر گل من یک وبلاگ درست کردم که شاید به دردتون بخوره...پس یه سری بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد