مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

اقا زاده

روزت مبارک مادرم

1393/1/31 10:19
نویسنده : مامان خدیجه
274 بازدید
اشتراک گذاری

از مرگ نمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مادرم را پیدا نکنم ...

پارسال چقد این روز خوشحال بودم اخه شاید بعد از ازدواجم اولین سالی بود که مادرم پیشم بود و میتونستم روز مادرو کنارش باشم (اینم به یمن حامله بودنم که اومده بود کمک حالم باشه)

اما امسال بازم ازش دورم ولی اومدم اول صبحی بهش تلفنی این روزو تبریک گفتم

 

وقتی به جای کلاغ در آن بازی کودکانه، گفتم: مامان پـر،

خندیدی و گفتی: «من که پر ندارم»

بزرگتر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی ...

به یاد مادرهای عزیزی که دیگه پیشمون نیستن ...(صلوات)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 14:29
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین
گل اندام بانو
31 فروردین 93 15:08
عزیزم اشکال نداره منم مادرم جای دیگه هست و تلفنی بهش تبریک میگم.روزت مبارک عزیزم.
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:39
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:40
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
مامان مهدی و مریم
1 اردیبهشت 93 18:11
سه چیز در دنیا بی نظیر است مادر........................................... عکس مادر................................................. سایه مادر روزتان مبارک.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 13:30
سلااااااااااااام خوبی گلم مادر شدن خیلی حس خوبیه امیدوارم همیشه مثل الات یه مادر خوب ونمونه باقی بمونی وسایه ت 1000 سال سر بچه ها باشه وخدا مادرت رو هم ازت نگیره مجددآ روزت مبارک
مامان گلها
6 اردیبهشت 93 12:52
رمز؟؟
خاله صبا
16 اردیبهشت 93 18:44
میشه من کادوتون رو ببینم ؟!!؟!؟!؟!؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد