مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

اقا زاده

عشق و علاقه

1392/10/9 16:00
نویسنده : مامان خدیجه
338 بازدید
اشتراک گذاری

 خیلی به پخت کیک و پخت غذای جدید علاقه دارم اما مورد حمایت همسر قرار نمیگیره مث پریروز که اومدم ماهی سوخاری درستیدم و مورد استقبال قرار نگرفت گفت دفعه اخرت باشه سوخاری شهری درست میکنینیشخند(ما ارد سوخاری برای ماهی را خودمون تو خونه درست میکنیم که شامل ارد و زردچوبه ادویه و فلفله و این را همسرم بیشتر دوس داره تا ارد سوخاری بازاری را)

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

همیشه میگه هر روز یه برنامه داری
یه روز پیتزا یه روز اسنک یه روز کیک  یه روز... و دوباره یه چی جدید یاد میگیری برای دو روز درست میکنی بعدش دیگه درست نمیکنی ولی من که از رو نمیرم و عاشق چیزهای جدیدم که از جایی یا کسی یاد بگیرم و بدرستم
маленькая фея

چند روزیه میرم به وب دوستان میبینم همشو کاپ کیک درست کردند از دیشب افتاد تو کلم منم بدرستم  خلاصه از ذوقش خواب به چشمم نیومد خجالتاز بس مسرور بودم در فراقشقهقهه

 صبح الطلوع وقتی همسری رفت سر کارش و پسرک هم خواب بود اومدم درستیدم و چقد بی زحمت و راحته به نظرم خوب در اومد گرچه الان همسری بیاد یه ایرادی ازش میگیره(ناهید جونم مامان پرنسس فاطمه و مامان ریحانه جون همشهری عزیزم به قول خومو انگولی توش میکنه) اما من از رو نمیرم بازم درست میکنم

اینم عکسش

http://s5.picofile.com/file/8106400584/IMG_2003.jpg

 با اون اندازه سه تا دراومد اما من (با شرمندگی) یکیشو خوردم قبل از اینکه به عکس گرفتن برسه

http://s5.picofile.com/file/8106400492/IMG_2002.jpg

پیشنهاد میکنم شما هم درستش کنید ارزششو داره

بعدا نوشت :دخترم اومد از مدرسه و از کاپ کیک خوشش اومد گفت دوباره درست کن منم از خدا خواسته اومدم این بار رنگی درست کردم

گفتم این بار رنگی درست کنیم  چند رنگ خوراکی داشتم تو خونه  اومدم امتحانی قاطی کردم که خیلی خوش رنگ شدند

http://s5.picofile.com/file/8106450368/IMG_2007.jpg

 اما کاکائویی از همه بهتر  و خوشمزه تر بود

http://s5.picofile.com/file/8106450468/IMG_2006.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ریحان
9 دی 92 11:57
دست رو دل پر درد مونم نیل که وقتی ایی مردا چیزی بابا میلشون نبو هی نق می زنن دختروم میگه از اینا بهم بده که گذاشته تو بشقاب نوش جونت از عکسش معلومن که خیلی خوشمزه شده دستورشم مینادی بد نبی
مامان خدیجه
پاسخ
ها دادا این مردا دل ما را خوردن از بس بد غذا هسن دستورشو از وبلاگ مامان سپهر و سپند عزیز گرفتم
آبجی مهدیه
9 دی 92 12:56
ممنون مامانیخیلی خومشزه بود هـــــــــــــنوز میخوام!
مامان لي لي
9 دی 92 13:26
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان لي لي
9 دی 92 13:27
عزيز دلم معلومه با سليقه اي منم عاشق درست كردن غذا ها و دسرها و ... جديد ام خواهر..... ولي كاپ كيك آت معلومه عالي شده خواهر ها
مامان خدیجه
پاسخ
ممنونم عزیزم
میترا
9 دی 92 15:33
خانمی خسته نباشی اخ اخ از دست این مردها هیچی که پسندشان نمیشه همشم در حال ایراد من سیر غذا درست کردن شدم یک بار نمیشه که بهبه چهچهه کند برای غذا
میترا
9 دی 92 15:34
ادرس وبش را بزار ببینیم یاد بگیرم
گل اندام بانو
9 دی 92 16:33
وای عزیزم به قیافشون میخوره که خیلی خوش مزه باشه.دستور پختش رو بهم میدی؟
گل اندام بانو
9 دی 92 16:39
ابجی گلم چند بار برات نظر خصوصی فرستادم جواب ندادی؟کجایی پیدات نیست
مامان خدیجه
پاسخ
واقعا نه ابجی من که چیزی ندیدم اتفاقا من اول میرم نظر خصوصی هام را میبینم شایدم قاطی دارهبهر حال شرمندهابجی من که همیشه اپم
مامان آنیتا
11 دی 92 18:15
آفرین به این ذوق و سلیقه خوب خانمی دستورشو به ما هم بده دیگه منم دوست دارم
مامان خدیجه
پاسخ
عزیزم دستورشو به درخواست شما دوستان گذاشتم انشالله درست کنید و نوش جان کنید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:57
سلام خدیجه جون خوبید؟ ای خواهر دس رو دلم نیل که خینه منم اینقدر وقت می ذارم از این طرف اون طرف غذای جدید یاد می گیریم درست می کنیم موقع خوردن هرچی به چشای شوهری نگاه می کنم که یه حسی بهش دست بده بگه خانم دستت درد نکنه چیکار کردی انگار نه انگار اولین بارشه داره می خوره مجبورم خودم یه چیزی بگم تا شاید بگه خوبه دستت درد نکنه اونم نمی دونم از دل میگه یا برا دلخوش کردن من
مامان خدیجه
پاسخ
اره خواهر این مردا خیلی روحیات عجیبی دارن چکار کنیم باید باهاشون کنار بیایم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 دی 92 0:03
دستت درد نکنه به نظر خوشمزه میرسه نمی دونم این اقاتون چطور دلش میاد ازت تعریف وتمجید نکنه ناراحت نباش مردها همه ایراد میگیرن به خیال خودشون با ایراد گرفتن دستپختمون بهتر میشه
مامان خدیجه
پاسخ
نه از این یکی خوشش اومد بعد سالها
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 دی 92 0:05
ولی من همون روش خودمون سرخ کردن ماهی رو بیشتر می پسندم تو این مورد با همسرتون موافقم
مامان ریحان
14 دی 92 1:30
می گوم یکیش چک و چیلش سیچه کجن در مورد هوای گرم خومون پرسیدی بیدی بیو خصوصی
مامان خدیجه
پاسخ
چک چیلش
عسل بانو
25 دی 92 18:04
تو فوق العاده ای بابا مچکریم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد