مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

اقا زاده

عکسی که تازه از تنور در اومده

1392/11/4 11:17
نویسنده : مامان خدیجه
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://www.niniweblog.com/upl/dararezoye1/13886518602.jpg

بلاخره علیرضا در سه ماه و بیست و چهار روزگی برای اولین بار غلط زد و رفت رو شکم

اما داستان این چند روز

از چند روز قبل عزیز دلمون سعی میکرد بغلته بیشتر اوقات که داشتم پوشکش میکرد نمیزاشت وهی به پهلو میشد و به  زور پوشکش میکردم

و ابجی مهدیه ش هم میخواست یه زور هر طوری شده ببرش به پهلو  و بهش اموزش تصویری میداد

تا اینکه تقریبا دوساعت پیش من که مثل کزت در حال کلفتی بودم در اشپزخانه مهدیه مثل فرفره اومد و بال بال میزد  و خوشحال بود گفت مامانی داداشی رفت به شکم

 من هم نه گذاشتم نه برداشتم و گفتم بدو برو تو ماشین و دوربینو بیار تا عکس بندازیم و خودم رفتم و قربون صدقه پسره تنبل شدم که بلاخره همت کرد و تشریفشو برد به شکم

 که  نمونه ش شد عکس بالا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 شهریور 92 9:26
ای جونم خیلی عکسه نازیه آفرین علیرضا جون که بالاخره رو شکم خوابیدی
مامان نرگس
12 شهریور 92 23:37
سلام عزیزم آپم میتونید تشریف بیارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد