مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

اقا زاده

کامل شدن سیسمونی

1392/1/23 20:02
نویسنده : مامان خدیجه
305 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره  دیروز سیسمونیت کامل شد فقط مونده بود لوازم بهداشتی که دیروز رسید

و  ساک وسایلی را که باید همراه خود به بیمارستان میبردم را بستم  تا اماده باشه 

الان دیگه مونده تاریخ سزارین که تصمیم دارم انشالله طی روزای اینده برم دکتر تا نامه بده برای سزارین

 این روزای اخر حسابی دیگه دارم اذیت میشم شبا که دیگه خواب ندارم  ولی  راضیم به رضای خدا و  شکر گذارم که نی نی  را محکم به دلم چسپوند

 انگار همین دیروز بود که مشهد الرضا بودم و بی بی چک گذاشتم و دوخط پررنگ ظاهر شد و خبر از نی نی دار شدنم را به من داد

با خودم میگفتم کی 9 ماه تموم میشه یا اصلا به 9 ماه میرسم یا نه

ولی خدا بزرگتر از اونیه که  ادم فکرشو  میکنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نيلوفر
23 فروردین 92 20:00
سلام ، وبلاگ فوق العاده اي داري اميدوارم بازديد وبلاگت هر روز بيشتر و بيشتر بشه اگر مي خواهيد تك تك بازديد وبلاگت به پول تبديل بشه در سيستم تبليغاتي پارس عضو شويد در اين روش هيچ بنر و متني در وبلاگ شما نمايش داده نمي شود و وبلاگت زشت و شلوغ نميشه از کمترين تعداد بازديدکنندگان وبلاگت درامد داشته باش و هرمقدار كه بازديد وبلاگت بيشتر بشه درامدت هم بيشتر ميشه اين سيستم تبليغاتي كاملا قانوني هستش و و به صورت خيلي منظم درامدتون رو واريز ميكنه به حسابتون كاملا تظميني و قانوني روي لينكي كه برات گذاشتم كليك كن و در كمتر از 5 دقيقه عضو بشو و كدمخصوص كسب درامد رو بزار توي وبت و شروع به كسب در امد كن مطمئنم پشيمون نميشي امتحانش مجانيه. پيروز پايدار و سربلند باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد