مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اقا زاده

بدون عنوان

1394/7/9 7:56
نویسنده : مامان خدیجه
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  کوچولو  های من 

الان  هفت  ماهه با همیم .گرچه به قول بعضیا مث یه چشم بر هم زدن گذشت ولی برای من خیلی زجر آور بود اوایل ویار وحشتناک  الان هم بدخوابی و کمر درد.

منتظرم این دوماه هم به خیر بگذره و تو را بغل بگیرم  .از دست داداشی هم یه وقتایی کتک میخوری میاد با دستش  میزنه رو شکمم و میگه نی نی  بدو 

علیرضا هم حسابی زبونش باز شده و هر چه بگیم تکرار میکنه از خوب بد همشو زود یاد میگیره ..

چند وقت قبل بهش گفتم زهر مار اونم در جوابم گفت کوفت درد .من که از بس چلوندمش صداش رفت هوا و بهش گفتم اینا را از کجا یاد گرفتی گفت آجی جون . .

ده روز آخر شهریور یه سر رفتیم بوشهر و برگشتنی هم یه دو روزی شیراز یه دوری زدیم .امشب عقد دایی میثمه ولی چون تازه برگشته بودیم نتونستم دوباره با این وضعیتم این مسیر بریم .انشاللله خوشبخت شی داداش کوچولو ی من 

دوستتون دارم کوچولو های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان راحله
9 مهر 94 13:32
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است دوست عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارک
همراه رایانه
9 مهر 94 13:43
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
بابا و مامان
19 مهر 94 7:07
عزیزم ایشالاه به سلامتی این روزا را بگذرونی عقد داداشی هم مبارک باشه ایشالاه خوشبخت بشند
مریم مامان آیدین
25 مهر 94 12:11
سلام خدیجه جون وای بارداری مجدد مبارک...نمیدونستم داری دوباره مامان میشی...به سلامتی ایشالا وااای الهی...اونم یه دخمل کوچولو...زنده باشه الهی علیرضای گلم رو هم ببوس
مامان خدیجه
پاسخ
سلام مریم خانم .ممنونم که بهمون سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد