مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

اقا زاده

سه تا 11 قشنگ برا دخترم

1393/11/30 6:38
نویسنده : مامان خدیجه
351 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت  شش  صبح  بود که وارد ارتباطات وبلاگ علیرضا شدم تا ببینم  نظر جدیدی دارم و کم پیش میاد برم خود وبلاگ باز کنم. فقط  موقعی  که  آپ جدیدی  کرده  باشم یه سر میرم وبلاگ.

چشمم خورد به بالای وبلاگ که یه چیز قشنگ دیدم و اون هم سه تا یازده قشنگ بود که جلو اسم دخترکم خودنمایی  میکرد

بله دخترکم امروز 11 سال و 11 ماه و 11 روزشه. مبارکت باشه دخترکم 

و اما علیرضا تا این موقع 1 سال و 9 ماه و 15 روز سن دارد

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

فاطمه مامان گلها
30 بهمن 93 10:35
به به مبارکه پس به زودی ایشالا تولد دوازده سالگی مهدیه خانمه. مبارک باشه عزیزم
مامان راحله
30 بهمن 93 15:27
چه جالب مبارکهههههههههههه
بابا و مامان
30 بهمن 93 16:59
عزیزم 11 سال و 11 ماه و 11 روزگیت مبارک
ندا
30 بهمن 93 17:05
تبریک مهدیه جون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 93 12:26
سلام خدیجه جون خوبید به به چه اتفاق جالبی مبارک باشه مهدیه جان تقارن 11هاتون انشالله 111سال سن کنی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 93 12:31
خدیجه جون می تونم حستو بفهمم اون لحظه چقدر ذوق زده ومتعجب شدی خوب دیگه خدا بنده گانش را می تونه با یکی از کارهاش که برا ی او خیلی کوچکه وبرای ما یه معجزه هست خوشحال کنه این آخر عاشقیه........... این حس دوست داشتن از ته قلبه که خدا در وجود یه مادر نسبت به فرزندش قرار داه که بتونه در هر مورد قلبش بهش نزدیک باشه این یه ارتباط نزدیک با دخترکت بود که به قلب ودلت افتاد تا یک سال از تبریک این روز قشنگ غافل نشی بهت تبریک میگم بهترین مادر خوب دنیا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 93 12:34
خدیجه جون دستت درد نکنه اون برنامه ای که ادرسشو بهم دادی ودو ماهی طول کشید ونتونستم دانلودش کنم بالاخره یه روز با گوشی احمد دانلود کردم والان رو گوشی خودم نصبش کردم راحت شدم ممنون که این برنامه خوب را بهم معرفی کردی فقط می خواستم بدونم شما چطور تو قاب که قرارش می دید قابش طر ح داره ولی قالب من ساده هست
دنیا
1 اسفند 93 17:15
الهییییییییییییییییییی
مامان آزاده
2 اسفند 93 0:59
3 تا یازدهت مبارک مهدیه خانوم
الهام
2 اسفند 93 10:49
تقارن یازده ها مبارک مهدیه جون ایشالا که همیشه شاد و سرحال باشی دخترم
محمد
3 اسفند 93 9:41
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
مامان عليرضا
7 اسفند 93 17:37
عزیزم مهدیه جون.ایشالا شمع 111 سالگی تولدت رو فوت کنی.برات بهترین ها رو آرزو میکنم
مامان مبینا
11 اسفند 93 17:45
چه جالبمباااااااااااااارکه عزیزم ایشالله ب زودی تولد 12سالگی مهدیه خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد