مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اقا زاده

کیک تولد

1392/8/16 8:57
نویسنده : مامان خدیجه
318 بازدید
اشتراک گذاری

http://s4.picofile.com/file/7995245050/IMG_1092.jpg

دیروز علیرضا  شش ماهش تموم شدو رفت تو هفت ماهگی .قلب

ابجی مهدیه چند روزی بود گیر داده بود براش تولد شش ماهگی بگیریم منم تصمیم گرفتم خودم تو خونه یه کیکی سر هم بکنم  خیلی جالب نبود ولی خوردن داشت کیکی که خودم تو خونه درست کنمزبان

خب خلاصه از چند روز قبل تو فکر بودم که 15 دهم  علیرضا را نبرم برای واکسن اخه قصد داشتم تو همایش شیر خوارگاه حسینی شرکت کنم و میگفتم نکنه برم واکسنش را بزنم تب کنه و نتونم برم 

وقتی با مرکز بهداشت تماس گرفتم و اونا خیالم را راحت کردند که اگه تب بکنه تا جمعه قطع میشه  منم بردم برای مراقبت که شکر خدا وزنش خوب بود(9کیلو) و  واکسنش را هم زدند که دلم ریش شد از بس پسرک گریه کرد( گفتن باید غذای کمکی براش شروع کنی خبر نداشتند من الان یکماه هست دارم بهش غذا میدم)

دیروز تا حالا هم تب داره هم خیلی ناارومه  الان که دارم مینویسم بعد از کلی گریه کردن خوابش برد

قربونش برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

گل اندام بانو
15 آبان 92 21:53
فداش بشم چه ناز نشسته


خدا نکنه گلم
مامان آرمیتا
16 آبان 92 9:21
قربونت برم عزیزم ... نمی دونم چرا این بچه همش مریض میشه ... شاید از بس که مامانم می پوشونتش اینطوری میشه آخه صبح ها خودم سرکارم و آرمیتا پیش مامانمه ... بنده خدا مامانم خیلی خیلی براش زحمت میکشه


اره عزیزم معمولا بزرگترها خیلی رو بچه ها حساسن و فکر میکنن ما بچه ها بلد نیستیم مامان منم همینطوره وقتی علیرضا دنیا اومده بود هی براش لباس میپوشوند میگفت سردشه
گل اندام بانو
16 آبان 92 20:32
ببخشید چه جوری وبلاگ نی نی تون رو چراغونی کردین؟میشه راهنماییم کنید.ممنون


چشم براتون نظر فرستادم دیدید؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آبان 92 23:13
سلام آبجی خانم خوبید
واییییییییی عزیزمی علیرضا جونم واکسن زدی تب داری بمیرم الهی خدانکنه انشالله خوب میش فداتشم


قربونت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آبان 92 23:29
خدا خیرت بده خیلی کنجکاو شدم ببینم اهل کجایید عین خود شما این بود که وب رو زیر وارو کردم تقریبآ از همه چیز سردراوردم ولی آخرش نتونستم بفهم کجایی هستید
زود بیا به من بگو خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!



فهمیدی بلاخره ابجی؟
عاطفه
17 آبان 92 0:16
سلام بخدا این اسپمر نیست! من دنبال پول حلال(هرچند کم)هستم و اسپمر حلال نیست! این صفحه کسب درآمد حلاله که من پیداش کردم وبلاگت خیلی بدردم خورد و گفتم تو هم اینو بخونی و استفاده کنی تا ادای دین کرده باشم. http://mrbane.ir/reportage.rhtml یا حق
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 آبان 92 9:08
عزیزم شش ماهگیت مبارک


ممنونم عزیزم
گل اندام بانو
19 آبان 92 13:26
اره دیدم عزیزم.غذای کمکی علی رضا رو از چند ماهگی شروع کردید؟


من پنج ماهش تموم شد غذا بهش دادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد