مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

اقا زاده

قربونت برم یا ضامن اهو

1392/7/30 19:15
نویسنده : مامان خدیجه
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

 پارسال اخرای شهریور که رفته بودیم پابوس امام رضا همونجا بود که متوجه شدم  یه فرشته کوجولو داره تو دلم رشد میکنه و همون موقع نذر کردم که سال دیگه با اون فرشته برم پابوسش

تابستان که سعادت نصیبمون نشد تا اینکه 17 مهر تصمیم گرفته شد بریم مشهد الرضا

بلاخره چهار شنبه بعداز ظهر به را افتادیم و رفتیم کوهبنان(کرمان) خونه یکی از دوستان و شب را انجا موندیم

این عکس  علیرضا با  ابجیش در همین روز

http://s3.picofile.com/file/7978960535/IMG_0712.jpg

صبح زود حرکت کردیم به طرف مشهد الرضا

و خدا را شکر علیرضا در طول میسر  خیلی پسر خوبی بود  و اصلا اذیت نکرد و در کل بیشتر وقت خواب بود ساعت نزدیک 12 بود برای نماز و نهار توقف کردیم

 و بلاخره نزدیکای ساعت 6 رسیدیم  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب جمعه بود خیابون ها خیلی شلوغ  تا رسیدیم

به هتلی که از قبل رزرو کرده بودیم

یه ساعتی طول کشید

و بلاخره

حتی اگر تمام درهای دنیا به رویم بسته باشد

مهم نیست. . .

چون در حرم تو همیشه باز است آقا جان . . .

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

 اینم اولین عکس علیرضا   در حرم مطهر
http://s2.picofile.com/file/7978957632/24022011809.jpg

 http://s3.picofile.com/file/7978958060/25022011845.jpg

باورم نمیشد یکبار دیگه بتونم برم پابوس اقا . تا چشمم افتاد به گنبد طلایی گفتم شکرت که دوباره یک سال عمر گرفتم و تونستم بیام زیارت

ازقبل تصمیم گرفته بودیم از همون طرف بریم بوشهر  دوشنبه به راه افتادیم به طرف بوشهر شب را یزد خونه یکی از دوستان همشهری که ساکن یزد هستند را گذروندیم و صبح زود به راه افتادیم به سمت بوشهر

ساعت 11 بود که به تخت جمشید رسیدیم چون دخترک نرفته بود تخت جمشید حیفمون اومد رد بشیم و نریم بنای زیبای تخت جمشید راببینیم

http://s1.picofile.com/file/7978958381/IMG_0780.jpg

 یه دو روز بوشهر بودیم وجمعه برگشتیم خونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پارسا
1 آبان 92 8:19
زيارت قبول


ممنونم گلم
مینا ( نوشته هایی برای دلبندم )
8 آبان 92 10:57
همیشه به مسافرت و گردش عزیزم
زیارتتون هم قبول باشه امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه دوستم


سلامت باشی گلم
مامان محمد علی
8 آبان 92 11:00
زیارتتون قبول باشه ان شاءالله
همیشه خوش باشید


ممنون خواهر گلم
مامان انیسا
8 آبان 92 22:02
ممنون که بمون سر زدید


قربونت برم
مرمر(مامی کسرا)
9 آبان 92 17:39
چه خوب نمردیم و یه بوشهری هم دیدیم...








بچه های گلتونواز طرف من یه ماچ محکم کنید..راستی زیارتتونم قبول باشه....ایشالا خدا نصیب ما هم بکنه بریم پابوس امام رضا...






ممنونم ابجی گلم


عه شما هم که بوشهرید خوشحال شدم از اشنایتون با افتخار لینک شدید






بازم بهمون سر بزن
بابای ریحانه
13 آبان 92 11:10
سلام دوستم
من ریحانه هستم منم مشهد رفتم خیلی خوبه از بابام مهربونتره اون آقایی که اونجاست . در ضمن خوش بحالت که تخت جمشید رفتی دعا کن منم برم


انشالله ممنون که بهم سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد