مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

اقا زاده

همه چی قاطی

1392/7/13 10:04
نویسنده : مامان خدیجه
235 بازدید
اشتراک گذاری

از بس علیرضا بد خواب بود و هنوز نخوابیده بود به دو دقیقه نمیرسید که بیدار میشدتصمیم گرفتیم بزاریمش تو گهواره تا شاید بهتر بخوابه گر چه از اول نمیخواستم عادت به گهواره کنه ولی چاره ای نداشتیم

 و این روزا البته بین روز که میخواد بخوابه میزارمش تو گهواره و خیلی کار سازه و شب هم کنار خودم میخوابونمش

الان هم که دیگه هی میره به شکم و به دوثانیه نرسیده خسته میشه و دادش میره هوا و باید یکی برگردونشنیشخند جالب ااینجاست تا برمیگرده دوباره میره به شکم و دوباره سر و صداش میره بالاشیطان

فکر کنم بوی ماه مهر زده به سرشو صبح زود با ابجیش بیدار میشه  وبعدش که ابجی رفت مدرسه دوباره نق  میزنه و چشماشو میماله وبه گریه میافته و منم میبرم میخوابونمش

از وقتی علیرضا دنیا اومده بود چشمای تیله ایشخندهاشک میومد و به قول دکترا غده اشکیش بسته بود و قطره استفاده میکردم و دکتر گفته بود باید تا شش ماه  گوشه  چشمش را مالش بدم اگه خوب شد که هیچ و گرنه زیر یه سال باید میل بزنه

و گفتیم برای اطمینان بیشتر ببریمش متخصص چشم متفکرودکتر همون حرف را تکرار کرد و همون قطره ای را که قبلااستفاده میکردم را تجویز کرد

و به گفته ما دستش خیر بود و همان روز تولد امام رضا(ع) هم بود و من نذر امام کردم و باور کنید  از قطره ای که دکتر داد اصلا استفاده نکردم  چون اخرین چشم دردش همان روزی بود که بردمش دکتر و دیگه نیاز به قطره نداشت

 

                      یا ضامن اهو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 مهر 92 9:14
سلام خدا رو شکر که چشم علیرضا جون خوب شد عزیزم




سلامت باشید عزیز
مامان نرگس
14 مهر 92 18:05
سلام عزیزم خدا رو شکر که مشکلش حل شد.
قربون مهربونی و لطف و کرم آقا امام رضا برم


ممنونم عزیزم به دعای شما
مامان اهورا
15 مهر 92 12:54
خدا روشکر...من خیلی به معجزه ایمان دارم...




آره عزیزم


مامان اهورا
15 مهر 92 12:57
عزیزم پسر من اواسط 4 ماهگی رو به شکم می چرخید... بچه ها خیلی با هم متفاوتن!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد