مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

اقا زاده

شروع غذای کمکی

1392/7/15 13:45
نویسنده : مامان خدیجه
329 بازدید
اشتراک گذاری

http://s1.picofile.com/file/7963095585/IMG_0686.jpg


چند روزی بود جرات نداشتیم خوراکی یا حتی اب بخوریم که پسرک بال بال میزد و به گریه میافتاد  و با چشم های مظلومش با زبون بی زبونی ازمون میخواست که به او هم بدیم و نهار و یا شام زهرمون میشد

منم در یک تصمیم انتحاریزبانتصمیم گرفتم دیروز براش فرنی درست کنم و بدم بخوره

فرنی را درست کردم و گذاشتم ابجی مهدیه از مدرسه بیاد و بهش بده اخه خیلی ذوق داشت و میگفت من میخوام برای بار اول بهش غذا بدم

وقتی فرنی خورد و تموم شد  گریه میکرد و دوباره میخواست که صلاح دیدم بیشتر نخوره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان اهورا
15 مهر 92 15:02
بیا دنبالم کارت دارم . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . حالا بیا دنبالم... . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . بیا نترس من باهاتم... .. . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . بیا پایین تر.. بیا حالا.. .. . . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . نه بابا سر کاری نیس... بیا تو . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . یه خبر داغ داغ واست دارم.. . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . دوس داری بدونی چیه اره؟ . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . .پس بیا...دیگه چیزی نمونده . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . چیه خسه شدی؟آره؟. . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . خوب حالا چشاتو ببند تا بگم 1 2... . . . . . . . آپم ........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
16 مهر 92 10:35
علیرضا جونم روز کودک رو بهت تبریک میگم عزیز دلم


وای خاله دوستت دارم ممنونم
مامان سبا ازمشهد
17 مهر 92 0:59
سلام امروز عصر که رفته بودیم بازار هواسرد شده بود بهترهست لباس گرم بردارین.البته صبح تاعصر هوامعتدل هست. مشهد شبهای سردی در پاییز و زمستان داره.التماس دعا


ممنونم
مامان سبا ازمشهد
17 مهر 92 1:04
خیلی نمیخواد لباس گرم بردارین یه پتو دورپیچ کلاه نخی وزیر پوش سه دکمه زیرلباس به نظرمن کافیه.البته اگه خواستین طرقبه شاندیز برید لباس گرم بپوشه چون اونجا هوایش خنک هست.


ممنمونم کمک بزرگی بهم کردید قربونت برم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
17 مهر 92 4:08
سلام عزیزم
ممنون از راهناییت تو پرسش و پاسخ تا اونجایی که من میدنم دمای هوای مشهد شبا سردتره یا عصر ها لباس گرم برداری بهتره عزیزم
چه تفاهمی
پسرامون هم اسم هستن
راستی التماس دعا دارم
رفتی زیارت ما رو هم دعا کن
تب های علیرضا واقعا اذیتش می کنه


ممنونم عزیزم چشم التماس دعاحتما دعا میکنم برای پسر گلت
مامان سهند وسپهر
17 مهر 92 8:17
مامان سهند وسپهر
17 مهر 92 8:18
عليرضا جون روز كودك رو بهت تبريك ميگم عزيزم


ممنونم عزیزم قربونت برم من
الهام مامان علیرضا
17 مهر 92 12:37
سلام عزیزم تو قسمت پرسشو پاسخ باهاتون آشنا شدم خدا کوچولوهای نازتون و حفظ کنه همسر من دیروز از مشهد اومده و می گفتند هوا شب سرد میشه. لباس گرم بردارید. خیلی التماس دعا دارم در ضمن برای طرح پرسش باید تو همون قسمتی که پرسشو پاسخ های جدید رو می بینید برید در قسمت بالا نوشته سوال جدید کلیک کنید و سوالتون و مطرح کنید موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد